Karšto vandens pūslė EDM (2 L)

15,10 

Prieinamumas: Liko 1877

Pristatymas
Šią prekę pristatysime į Omnivą paštomatą arba Jūsų nurodytu adresu iki 2023-10-20

Karšto vandens pūslė EDM

  • Tipas: Karšto vandens pūslė
  • Spalva: Mėlyna
  • Medžiaga: Vilna
  • Talpa: 2 L
  • Dizainas: Kvadratinis
  • Apytiksliai matmenys: 20 x 1 x 34,5 cm
Spalvos, kurias matote prekės nuotraukoje, gali šiek tiek skirtis nuo realių spalvų.

Įprastai užsakytos prekės yra pristatomas per 5 – 10 darbo dienų. Prekes pristatome į namus, jūsų pageidaujamu adresu, arba į „Omnivos“ paštomatus. Norėdami įsitikinti, kad prekių pristatymas būtų sklandus, užsakydami prekes atkreipkite dėmesį į tai, ar:

  • teisingai nurodėte savo telefono numerį. Kurjeris su jumis turės susisiekti dėl prekės pristatymo, todėl telefono numeris yra labai svarbus!
  • teisingai nurodėte savo pašto kodą. Įprastai siuntos yra skirstomos pagal pašto kodus, todėl teisingas pašto kodas padeda siuntą pristatyti greičiau. Jei nežinote savo pašto kodo, jį galite surasti čia, įvedę savo adresą.
 

Kai kuriais atvejais yra galimybė prekes pristatyti itin greitai – per 1 – 2 dabro dienas. Jei jums aktualus greitasis pristatymas, susisiekite su mumis e. paštu ir pasiteiraukite dėl galimybės greitai pristatyti konkrečią jus dominančią prekę.

Mūsų e. parduotuvėje įsigytas prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos, jei:

  • gavote kitą prekę nei užsisakėte,
  • jūsų gauta prekė yra nekokybiška,
  • kitais įstatymuose numatytais atvejais.
 

Jei norite pakeisti ar grąžinti kokybišką prekę, tą taip pat galite padaryti per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos. Tokiu atveju galite arba atgauti pinigus, arba gauti analogišką prekę. Grąžinant / keičiant kokybišką prekę, prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Mūsų parduotuvėje parduodamoms prekės yra taikomi standartiniai gamintojų nustatyti 12–24 mėn. trukmės garantiniai terminai, kurie priklauso nuo prekės tipo.

Svarbu atsiminti, kad:

  • skirtingi gamintojai gali suteikti skirtingas garantinio aptarnavimo sąlygas,
  • garantinį aptarnavimą vykdome ne mes, o autorizuotas atitinkamo gamintojo aptarnavimo centras,
  • jei prekę reikia gabenti iš / į garantinį centrą, išlaidas už transportą ar prekės siuntimą apmoka pirkėjas,
  • jei prekei buvo atliktas garantinis remontas ar prekė buvo pakeista nauja, jos garantijos sąlygos lieka galioti likusį laikotarpį, t. y. garantinis laikotarpis nėra pradedamas skaičiuoti iš naujo.

 

Atsiskaitykite jums patogiu būdu:

  • apmokėkite išankstinę sąskaitą faktūrą atlikę pavedimą,
  • sumokėkite jums patogiu būdu per „Paysera“ sistemą,

Rekomenduojame įsigyti kartu:

Scroll to Top